Vážení klienti,

funkcí ombudsmana realitní kanceláře PLATINUM REAL se snažíme maximálně a 100% garantovat Vám, klientům naší realitní kanceláře, plnou spokojenost. Osoba ombudsmana realitní kanceláře PLATINUM REAL garantuje klientům 100% kvalitu služeb na nadstandardní úrovni.

Ombudsman realitní kanceláře PLATINUM REAL je připraven přijmout podání, náměty či připomínky a aktivně s nimi pracovat.

Ombudsman realitní kanceláře PLATINUM REAL je Vám k dispozici zejména v těchto případech:

  • klient není spokojen s jednáním osobního makléře;
  • klient není spokojen s vyřízením svého podání na základní úrovni, tedy v rámci obchodního místa;
  • klient nebyl do 24hodin od odeslání nabídky/poptávky kontaktován kompetentní osobou;
  • v ostatních případech nespokojenosti klienta;

Osoba ombudsmana garantuje potvrzení přijetí podání nejpozději následující pracovní den.

S výsledkem řešení podání je klient seznámen v nejkratším možném termínu, maximálně však do třiceti kalendářních dnů od přijetí. V odůvodněných případech klienta informujeme o prodloužení termínu, nicméně vždy se snažíme plně uspokojit přání a požadavky Vás, klientů realitní kanceláře PLATINUM REAL.  

 

Vy jste na prvním místě!